Marki dostępne w naszym sklepie
Jeżeli masz jakieś pytania:
Skorzystaj z Messenger, zadzwoń lub napisz do mnie:
tel.: 606 739 241 e-mail: sklep@ponyplum.pl

 
Bestsellery
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania....

1. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Towar wysyłamy głównie na terenie Polski, ale czasami zdarza się, że robimy odstępstwa od reguły. W takim wypadku kupujący musi się zwrócić do nas o wycenę przesyłki i w razie reklamacji musi sam dostarczyć produkt do serwisu dystrybutora lub producenta.

2. Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Towar głównie sprzedajemy drogą wysyłkową, ale w niektórych przypadkach istnieje mozliwość odbioru osobistego, w tym celu należy przed dokonaniem zakupu skontaktować się znami telefonicznie 606 739 241 lub przez Chat Live.

3. Czy sprzedawane produkty są objęte gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję realizowaną na terenie Polski w siedzibie odpowiedniego dla danej marki serwisu.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy dowody zakupu w postaci faktury VAT. Dowód zakupu przesyłamy drogą elektroniczną.

5. Czy zakładanie konta w sklepie jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. W naszym sklepie można dokonywać zakupów bez rejestracji, jednak w tej opcji nie będzie możliwości sprawdzenia historii zamówień a przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie będzie też można korzystać z befefitów i promocji dla klientów. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl